10/6/11

Μερικές θολές αναμνήσεις , μια καινούργια αρχή , ένα διαφορετικό καλοκαίρι!

 Και είμαι εδώ, σήμερα 10 Ιουνίου, μπροστά από ένα pc. Με ένα χαμόγελο στα χείλη, σκέφτομαι πως επιτέλους ήρθε το πολυπόθητο τέλος. Το τέλος του σχολέιου, των εξετάσεων, του πρωινού ξυπνήματος, του διαβάσματος..

Προσπαθώ να θυμηθώ τι κέρδισα από αυτή τη χρονιά. Έτσι συνειδητοποιώ τα αμέτρητα κενά που έχουν μείνει στην μνήμη μου. Μου διαφεύγουν τεράστια χρονικά διαστήματα πριν τα Χριστούγεννα και πριν από το Πάσχα το οποίο ήταν μόνο ένα μήνα πριν. Προσπαθώ να θυμηθώ καλές στιγμές...τίποτα, πριν το καινούργιο εγώ μου.

Δεν ξέρω που πήγαν οι αναμνήσεις. Που πήγαν οι καλές αναμνήσεις. Μπορώ να θυμηθώ μόνο τσακώμους και τέτοιες καταστάσεις. Όλα τα άλλα μου διαφεύγουν. Ίσως να φταίει η εικονική πραγματικότητα που ήμουν για αρκετό καιρό εγκλοβισμένη. Ίσως να έκανα πολλά ταξίδια στον κόσμο μου με αποτέλεσμα να χάνω την ουσία...

Γενικό νόημα; Φέτος δεν κέρδισα τίποτα. Ή μάλλον κέρδισα. Κέρδισα με την αλλαγή ανθρώπων. Κέρδισα, αν και λίγο αργά, το καινούργιο εγώ μου, που έμοιαζε με το παλιό και το οποίο είχα παραμελήσει. Κέρδισα το σεβασμό μερικών ανθρώπων που άξιζαν και την υλοποίηση στόχων. Και πάνω από όλα κέρδισα την Κατ και την Μητς, δύο τρομερούς ανθρώπους στο πλευρό μου. Δύο καινούργιες κολλητές φτιαγμένες στα μέτρα μου.

Αυτός είναι ο λόγος που χαίρομαι για αυτό το τέλος. Γιατί κατάφερα να βγω κερδισμένη, μέσα από ένα τελειώμενο παιχνίδι. Έτσι και αλλιώς, κάθε τέλος είναι μια καινούργια αρχή. Παρ' όλο που οι καινούργιες αρχές είναι δύσκολες αξίζει να δώσουμε σημασία σε εκείνα που μας πάνε μπροστά, αφήνοντας πίσω ό,τι μας κάνει κακό..

Σχολική χρονιά 2010-2011, αντίο! Δεν θα μου λύψεις καθόλου..! Καινούργια αρχή...σου έρχομαιι! Αφήστε τις καλοκαιρίνες προβλέψεις στην άκρη, μιας και η χαρά έρχεται πάντα απρόσκλητη. Οπότε φέτος μην προγραμματίσετε τίποτα και μην καυχηθείτε ότι θα είναι το καλύτερο καλοκαίρι. Τέρμα οι συγκρίσεις. Ας είναι ένα διαφορετικό καλοκαίρι.. πέξτε ρακέτες με κεράσια, πηγαίνετε για μπάνιο το βράδυ, κάντε ένα πάρτυ-συνεύλεση με τους φίλους και κατασκηνώστε μέσα στο ίδιο σας το σπίτι! Γιατί καλοκαίρι σημαίνει ελευθερία. Αράξτε, χαλαρώστε, ζήστε και κάνετε ό,τι πιο τρελό σας κατέβει στον εγγέφαλο!

Καλό καλοκαιράκι σε όλους. Have fun!!

 -adriuC

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

τα δικά σας τόξα!