16/9/11

School sucks.

Νεύρα, νεύρα πολλα νεύρα. Συγχωνεύσεις, μαλακίες..μια αλλαγή..και άλλες μαλακίες. Και προσπαθώ να μην βρίζω, αλλά οι λέξεις βγαίνουν, χωρίς να το θέλω. Και άλλα, και άλλα νεύρα με όλους, με αυτούς, με την εξουσία. Με αυτούς που μας κρατάνε στο χέρι και μας κάνουν σκόνη χωρίς να το ξέρουν. Ή ίσως να ξέρουν..σίγουρα ξέρουν..αλλά θέλουν να μας κάνουν να νομίζουμε το αντίθετο...

Και άλλες μαλακίες..πως γίνονται να καταστρεφουν την παιδεια; Να δημιουργούνε ένα μπάχαλο και μετά ένα ακόμα μπάχαλο..χωρίς να τους νοιάζει..απλά για να βολευτούνε...για τα λεφτά..χάρτινα κομματια; Ναι όμως με αξία..και η αξία τους είναι που τα κάνει συμμαντικά... Μια καινούργια διευθύντρια ένα καινούργιο σχολείο, καινούργιοι συμμαθητές και καθηγητές..όλα φαντάζονταν υποφερτά στο πλευρό μιας καλής φίλης...

Και άλλη αλλαγή.. αλφαβητική αλλαγή..ομως με βάση την 2η ξένη γλώσσα. Και πάλι θα μπορούσα να τα αντέξω ολα στο πλευρό μιας καλής φίλης... Όμως οι περσινές αιτήσεις γερμανικών μου δεν ισχύουν(για ανεξηγητο λόγο) και έτσι δημιουργούνται τα 2 πρώτα τμήματα γαλλικών, το 3ο γερμανικών και τα τελευταια γράμματα γαλλικων και το 4ο ανάμεικτο γερμανικών και γαλλικών μιας και είναι αθλητικό. Έτσι, εμένα από το Γ3 με πέτάνε στο Γ1, αφήνοντας την Κατ που έμεινε πίσω.. Μια διευθύντρια που υποστηρίζει πως ακόμα και η γερμανική μου αίτηση να ίσχυε θα έμενα στο ίδιο τμήμα (:Σ)..μου δημιουργεί και άλλα νεύρα...και ακόμα περισσότερα νεύρα με την ανίσότητα που επικρατεί.. Ανύκουστος διαχωρισμός τμημάτων που πιθανότατα κρύβονται συμφέροντα..από μια διευθύντρια που όπως φαίνεται έχει βγει εκτός ελέγχου..

Πια, προσαρμοσμένη σε ένα πρώην καινούργιο περιβάλλον, δεν νιώθω έτοιμη για κάτι καινούργιο..πως γίνεται ρε γαμώτο, να σε πετάνε σε ένα καινούργιο περιβάλλον με το "έτσι"; Πως γίνεται να σου αλλάζουν όλο το κλίμα, να σου καταστρέφουν την εκκίνηση; Και τώρα τι; Δεν τους έμαθαν πως η εκκίνηση είναι ο μισός αγώνας;.. Μπορώ να επιμείνω πως θέλω να κάνω γερμανικά(ναι..δίνω β1 και δεν θέλω να έχω και τα γαλλικά του σχολείου στο μυαλό μου)..και τι;; τι θα κερδίσω; Με τα λεγόμενα αυτής θα μείνω στο ίδιο τμήμα.(δεν ξέρω πως γίνεται μιας και το γ1 έχει μόνο γαλλικα :Σ) ..θα μπορούσα να προσπαθήσω να προσαρμοστώ σε αυτήν την τάξη, με παιδιά που δεν γνωρίζω και δεν μιλάμε..θα μπορούσα να κάτσω μόνη μου σε ένα θρανίο, χωρίς να είναι δίπλα σε παράθυρο για να με παρηγορεί η φύση..αλλά αξίζει; ..θα μπορούσα να της κάνω την ζωη κόλαση (διευθύντριας) επιμένοντας πως ο περσυνός διευθυντής μας είχε δώσει καινούργιες αιτήσεις, επιλέγοντας γερμανικα και κάνοντας "φασαρία" γνωρίζοντας πως πιθανότατα να μην έχει κανένα αποτέλεσμα..




Μην με παραμυθιάζεται, μην με πετάτε έτσι κάτω...δεν θα υποκύψω..και ας νιώθω κλεισμένη μέσα σε μια μεγάλη φυλακή..θα προσαρμοστώ αλλά θα 'ναι η τελευταία φορά γιατί δεν δέχομαι τις μπούρδες που μου πουλάτε επιδή σας συμφέρει..

Μας έβαλαν διαγωνισμό για κείμενο με θέμα "Ανθρώπινα δικαιώματα" και πιστεύω πως είναι δικαίωμα μου να μας συμπεριφέρονται με ίσο τρόπο..

Φανταζόμουνα πως θα ήταν δύσκολη χρονιά, αλλά αυτο ξεπερνάει την φαντασία μου.
Αχ και να ήταν εδώ ο Γιώτης..

Τι τέλεια!; Η τελευταία μου χρονία στο Γυμνάσιο προβλέπεται καταστροφικά απαίσια..


Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία..εγώ παίρνω την ουσία
και απομακρύνομαι..δεν παραδίνομαι..
-Άντρι

1 σχόλιο:

  1. Στεναχωρέθηκα τώρα.. Γιατί σε άλλαξαν τμήμα? Δε γίνεται να μείνεις σε κείνο που ήσουν? Εγω θα έλεγα αξίζει να προσπαθήσεις ακόμα και αν κάνεις "φασαρία". Αν δεν γίνεται όμως, δυστυχώς το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πεις "ναι" σ'αυτό που συνέβει. Μερικές φορές όταν δεν μπορούμε να αλλάξουμε κάτι, το να το αποδεχτούμε κάνει θαύματα.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

τα δικά σας τόξα!