30/12/11

Mail στον Κ. Βήτα

Κύριε Β,

Είναι γεγονός, το ότι ήμουν φανατισμένη με το να σου στείλω ενα γράμμα. Η αλήθεια είναι πως δεν τα κατάφερα, μιας και δεν ήξερα που ακριβώς έπρεπε να το στείλω. Μας παραμυθιάζουν έτσι; Ακόμα και για σένα μας παραμυθιάζουν. Λένε πως ζεις στον Β. Πόλο και στην Λαπωνία, πως έχει βοηθούς ξωτικά ή 7 νάνους. Σοβαρά, έχουν μπλέξει τα μπούτια τους. Αφού αναρωτιέμαι, πως τα μικρά παιδιά τους πιστεύουν. "Μα δεν έχουμε καμινάδα" έλεγα μικρή και η μαμά προσπαθώντας να με πείσει έλεγε πως θα έμπαινες από την κλειδαριά!
Δεν πιστεύω πια σε αυτές τις ιστορίες. Είναι τόσο γλοιώδεις, τόσο βλακώδεις, που με κάνουν να σιχαίνομαι. Μα το ότι δεν πιστεύω σε αυτές τις ιστορίες που μου πλασάρουν, δεν σημαίνει πως δεν πιστεύω σε σένα. Φυσικά πιστεύω σε σένα. Σε ένα διαφορετικό Άγιο, που ίσως (ποιος ξερει;!) μπορεί να βρίσκεται ανάμεσα μας. Πιστεύω στην καλοσύνη σου, που δεν θα σταματήσει να υπάρχει και θα προστατεύει μικρά και μεγάλα παιδιά.
Έτσι πιστεύω, πως δεν είναι ανάγκη να σου στείλω γράμμα, ούτε καν μέιλ. Είσαι ικανός να διαβάσεις τις επιθυμίες μου από αυτή την ανάρτηση και να με ικανοποιήσεις(πάντα αυτό κάνεις!).
Βλέπω τα δώρα να στέκονται σε εκείνη την καρέκλα. Τώρα πια ξέρω, πως δεν τα έφερες εσύ, αλλά είμαι σίγουρη πως έβαλες το χερακι σου, στην μαγεία που τα περιτριγυρίζει. Θέλω, να σε ευχαριστήσω λοιπόν, που με βοήθησες στην κατάρτηση των στόχων μου και για όλα τα καλά που μας έφερες (και μην ξεχνάμε την γαλοπούλα της προηγούμενης εβδομάδας!).
Για το καινούργιο χρόνο που καταφθάνει, θέλω να με ακολουθεί το πνεύμα σου και να με φωτίζει σε όλεςςς τις δύσκολες αποφάσεις. Επίσης θα ήθελα να σου ζητήσω να φέρεις λίγη αγάπη και σε μένα, που θα μου επιτρέψει να αγαπησω και να αγαπηθώ (Κουράστηκα να είμαι η ξινή στρίγκλα της υπόθεσης. Τέλος θα ήθελα να σου ζητήσω κάτι που θα έπρεπε να ζητάνε όλοι αυτοί, που σταμάτησαν να πιστεύουν σε σένα (αυτός ήταν ο σκοπός τους παραμυθιάσματος. Με τους αμέτρητους κλώνους σου να σε γελειοποιήσουν, ώστε να σταματήσει ο κόσμος να πιστεύει). Θέλω λοιπόν να φέρεις δύναμη. Δύναμη σε όσους την χρειάζονται. Ή μάλλον φέρε δύναμη σε όλους, μαζί με ενα χαμόγελο. Κάνε τους..να πιστέψουν στην αληθινή ιστορία και να δεις που ο τρόμος θα απομακρυνθεί.
Ο, ναι. Αυτές είναι οι επιθυμίες μου για το 2012. Τα υλικά αγαθά δεν τα χρειάζομαι. Ή τουλάχιστον εσύ δεν έχεις σχέση με αυτά. Μην με απογοητεύσεις Κύριε Βήτα.

Πολλά χαιρετίσματα όπου και αν βρίσκεσαι.
Μην ξεχνάς (δύναμη)!

Άντρι (έλα που δεν το ξες!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

τα δικά σας τόξα!