13/8/12

Ψάχνοντας τον πρίγκιπα μου.

-Πιστεύεις στις νεράιδες και στους δράκους;
-Ναι αμεε! Εσύ πιστεύεις?
- Και στους πρίγκιπες μην σου πω...αν και κάθε φορά απογοητεύομαι. 
..πως θα καταλάβεις αν έχεις βρει την πριγκιπέσα σου?
- Εεε, θα το καταλάβεις....
-..σου έχει τύχει?
-Μμ ναι, εσένα?
-Δεν είμαι σίγουρη. Αφού την βρήκες τν πριγκιπέσα σου τι έκανες?
-Αχαχ, στο τέλος τίποτα! Εσύ βρήκες τον πρίγκιπα σου?
-Αμ, δεν ξέρω. Είμαι μπερδεμένη.
-Ε εντάξει, γιατί είσαι μπερδεμένη?
-Γιατί δεν με κάνει να καταλάβω αν όντως είναι ο δικός μου πρίγκιπας. Ξες τι και αν εγώ τον βρήκα? Μπορεί να μην ισχύει το ίδιο και για εκείνον..
-Ελπίζω να τον βρεις..;)
-Ελπίζω να πέσει κανένα αστέρι γιατί δεν δείχνει να καταλαβαίνει..:/
-Που το ξέρεις, μπορεί και να καταλαβαίνει ;)
~~~~~~~~
Ξύπνα γαμώτο, για σένα μιλάω!
Έχεις καμιά ιδέα πόσο δύσκολο μου είναι να μιλάω για σένα στο τρίτο πρόσωπο? Άπαντα γαμώτο! Αν όντως καταλαβαίνεις, γιατί μένεις αμίλητος, άπρακτος..?
Μπορείς να συνειδητοποιήσεις πως μια πριγκίπισσα δεν είναι δυνατόν να περιμένει για μια αιωνιότητα?
Κάθε λεπτό, κάθε ώρα, κάθε μέρα που περνάει δείχνει αιώνας σε αυτήν. Αρχίζεις να την χάνεις κατάλαβε το.
Τι γίνεται με σένα, τι πλάσμα είσαι? ..τόσο διαφορετικός, τόσο μυστήριος. Ήρθες από την κόλαση ή τον παράδεισο?Μήπως διαβάζεις τον νου μου? Θα έχεις τρομάξει με τις ακατάστατες σκέψεις. Συγγνώμη δεν μπορώ να τις περιορίσω.
Είπες πως όλα μπορούμε να τα καταφέρουμε, αν θέλουμε, αλλά εσύ είσαι που φοβάσαι, να πεις ναι και να ζήσεις την στιγμή.
Έρχονται, άλλοι πρίγκιπες, με πυρπολούν. Τους έχω καταλάβει όμως, είναι φαινομενικά πρίγκιπες όμως, θέλουν να μας χωρίσουν να με αποσπάσουν. Πιστεύω σε σένα. Πόσο νομίζεις όμως ότι αντέχω??
Πες μου ότι δεν είναι όνειρο. Κάνε κάτι, δείξε μου! Δεν είμαι παράλογη, ούτε φαντασιόπληκτη. Βρήκα το πρίγκιπα μου, βρήκα εσένα.

|Ά|ντρι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

τα δικά σας τόξα!