2/12/12

Δεν θέλω να σε ξέρω.

"Μπορεί να μην ήμουν ποτέ τίποτα για σένα, αλλά για μένα δεν ήταν έτσι, πίστεψα σε σένα", είπα.
"Που το ξέρεις ότι δεν ήσουν τίποτα για μένα;" αποκρίθηκες ξαφνιάζοντας με.
"Πάνε δυο μήνες. Δυο μήνες που ένιωθα τόσο μόνη και εσύ δεν ήσουν εκεί, σαν να μην υπήρξα ποτέ. Τι άλλαξε; Αυτό θέλω να μου πεις μόνο.
*
Δεν απαντάς. Είχα άλλα τόσα να σου πω, δυο μήνες τα ετοίμαζα. Πιθανότατα να θεωρείς ότι είμαι παράλογη. Λογικά δεν έχεις καταλάβει την παραμικρή λέξη από αυτά που σου είπα ή σου είχα πει ποτέ. Αντίστροφα και ανάλογα τα λογικά με τα παράλογα.
*
Δεν θα μάθω ποτέ τι ήμουν για σένα,
δεν θα μάθω ποτέ για πιο λόγο εξαφανίστηκες,
για ποιο λόγο προσπάθησες να ξαναμπείς βίαια στην καθημερινότητα μου.
Δεν απαντάς γιατί απλά δεν έχεις τι να πεις.
Εγώ σου άνοιξα την καρδιά μου για να σκοτώνεις, εσύ τον χρόνο σου, σκοτώνοντας και εμένα. Αδικία, δεν βρίσκεις;
Κατάστρεψε με και άλλο, μπορείς.
*
*
*
"Αδίκως προσπαθώ να κάνω μια συζήτηση, βγαλμένη από ταινία, με ένα άνθρωπο βγαλμένο από τσόντα."
Μπαίνεις στο fb και αρχίζεις σκουντήγματα. Φαίνεται έχεις απεριόριστο χρόνο και τι πιο γλυκό από το  να μου πηδ@ξεις για μια ακόμα φορά την ψυχολογία.
Σου έχω ξαναπεί ότι εγώ δεν είμαι γήπεδο, ούτε το παιχνιδάκι σου, για να με πατάς και να παίζεις τόσο βρώμικα.
*
Σκληρό; Δεν νομίζω.
Νόμιζα ότι ήσουν αλλιώς. Νόμιζα ότι μοιραζόμασταν τα ίδια όνειρα. Νόμιζα..!
Στοιχημάτισα σε σένα, αλλά έπεσα πολύ έξω, αυτό είναι που πονάει..
*
Συγγνώμη, αλλά δεν γίνεται να πέσεις πιο χαμηλά στα μάτια μου, για αυτό σταματάω απλά να σε κοιτάω.
*
*
Τόσο καιρό δυσκολευόμουν να το παραδεχτώ. Δεν είναι εύκολο εκεί που έχεις δεθεί με κάποιον, να τον διαγράφεις σαν να μην υπήρξε ποτέ στην ζωή σου. 
Δεν θα καταφέρω τελικά να ανακαλύψω ποτέ τι πλάσμα είσαι. Μα τι σημασία έχει; Δεν έχεις συναισθήματα, δεν νιώθεις, δεν ανήκεις εδώ.
*
*
Απλά άφησε με! Δεν θέλω να σε ξέρω! Σου έδωσα αρκετά δεν έχω άλλα.
Η μεγαλύτερη, κρυφή μου επιθυμία είναι να γυρίσεις με ένα μεγάλο συγγνώμη και εξηγήσεις. Να αντικρίσω εκείνο το άνθρωπο, που με συντρόφευε τις καλοκαιρινές νύχτες.
Μα είναι μόνο μια ανάμνηση ή... ένας εφιάλτης, ένας γλυκός εφιάλτης.

But where's your heart?   I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone.



*Ας προσέχω όμως τι εύχομαι.
*Καληνύχτα ανεκπλήρωτε έρωτα μου.
*Δεν θα ξημερώσει άλλη μέρα με τα μάτια μου κλαμένα για σένα
*Θα ήθελα να 'ταν αλλιώς.
*Τίτλοι τέλους;
*Αντιός.

Άντρι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

τα δικά σας τόξα!