10/12/10

Περιμένοντας κι εγώ ένα happy end:)

Σήμερα λοιπόν πήγα για ψώνια! Αγόρασα ένα μίνι μαύρο φόρεμα γιατί διάβασα σε ένα περιοδικό πως αυτά τα φορέματα τραβάνε περισσότερο την προσοχή των ανδρών! (Θεέ μου που έφτασα για να καταφέρω να τον ξεπεράσω)...
 Γύρισα σπίτι λοιπόν για να το κάνω πρόβα φορώντας και τις πανέμορφες μαύρες γόβες μου!:) Κοιτάχτηκα για λίγο στον καθρέφτη και είπα: " Είμαι όμορφη "
Μετά από καιρό ένιωσα πραγματικά πολύ όμορφα με τον εαυτό μου αφού τον τελευταίο καιρό τον είχα παραμελήσει αρκετά! Έμεινα για λίγο εκεί να κοιτάζομαι αρχίζοντας να σκέφτομαι πως μεγάλωσα... πως κάπου μέσα στον χρόνο έγινα κι εγώ γυναίκα παρ' όλο που είμαι μόλις 15 χρονών! 
- Όχι παιδιά δεν είμαι ψώνιο - απλώς αρχίζω να συμβιβάζομαι με τον εαυτό μου και να νιώθω κι εγώ καλά! :) 
Αύριο λοιπόν έχουμε τα γενέθλια της αδερφής μου! Θα πάμε για ποτό! Πόσο καιρό έχω να βγω και να χορέψω.. Ούτε εγώ θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά! Άντε να βγω να ξεσκάσω κι εγώ λίγο.. μήπως γνωρίσω και κάποιο καινούριο πρόσωπο που να μου κινήσει το ενδιαφέρον... (κομματάκι δύσκολο βέβαια).
 Εκείνος θα είναι συνέχεια μες το μυαλό μου.. και τώρα είναι μακρυά... 
Μα ποιον κοροιδεύω? Για να με δει αυτός τα Χριστούγεννα αγόρασα το φόρεμα και για να τραβήξω την δική του προσοχή! Δεν θέλω να με κοιτάξει κάποιος άλλος και δεν χρειάζομαι να με κοιτάξει κάποιος άλλος... απλά θέλω να θυμηθεί πως κάποτε έλεγε πως με θέλει.. μόνο αυτό.. και να με κοιτάξει έστω και λίγο, δεν ζητάω τίποτε άλλο!  
Αν και τώρα νιώθω σίγουρη για τον εαυτό μου! Πιστεύω πως έχω γίνει πιο αισιόδοξη και πως αποπνέω μια σιγουριά και πολύ μα πολύ αυτοπεποίθηση! Ίσως αρχίζω να καταλαβαίνω πως αξίζω πολλά περισσότερα απ' οτι νόμιζα παλιά! Τώρα ξέρω πως ό, τι και να γίνει εγώ με τον εαυτό μου θα τα έχω καλά! Και αν κάτι πάει στραβά θα λέω πως δεν είμαι μόνο εγώ υπεύθυνη! Στην ζωή δεν μπορεί να είναι μόνο ένα άτομο υπεύθυνο για ένα παραπάτημα και μία αποτυχία! Θα λέω πως όλα ήταν αλυσίδα! :) Αυτό που έχει σημασία είναι ότι είμαι καλά! Έχω ξεπεράσει κάθε είδους ανασφάλεια και νιώθω έτοιμη να κάνω τη ζωή μου ομορφότερη! Ίσως να μείνω σταματημένη σε αυτόν τον έρωτα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως η ζωή μου δεν συνεχίζεται!:) Συνεχίζεται και ξέρω πως θα έχει ένα γλυκό happy end!:)


Ελ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

τα δικά σας τόξα!