17/12/10

Μετράνε αντίστροφα οι μέρες για τα Χριστούγεννα! Πολύχρωμα φωτάκια λάμπουν κάθε βράδυ στα μπαλκόνια των γειτόνων και η μυρωδιά από τα γλυκά της μαμάς μου φέρνει στο νου όμορφες εικόνες οι οποίες "μου στέλνουν μήνυμα" ότι τα Χριστούγεννα πλησιάζουν! Μια χαρά με πλημμυρίζει και το χαμόγελο στο χείλη δεν λέει να φύγει παρά το κρύο που έχει έξω! Χμ! Κρύο! Τι σημαίνει άραγε αυτό? Για εμένα είναι σίγουρα μια απογευματινή βόλτα στην πλατεία με τις κολλητές μου με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό (γαντάκια, σκουφάκια, κασκόλ, παλτό και πολύυυ πολύυυ ζεστές μποτούλες) και ύστερα ζεστή σοκολάτα στην καφετέρια που συχνάζουμε! Αχ! Πόσο μου αρέσει αυτή η ατμόσφαιρα!:) Θυμάμαι όταν ήμουν πιο μικρή το βράδυ της πρωτοχρονιάς κλεινόμουν στο δωμάτιο μου άκουγα καταθλιπτικά τραγούδια και έκλαιγα... Φυσικά το επόμενο πρωί όταν σηκωνόμουν και έβρισκα τα δώρα κάτω από το δέντρο μου πέρναγαν όλα!:) Αλλά φέτος είναι αλλιώς! Έχω μεγαλώσει και τρελαίνομαι για Χριστούγεννα! Ζω την κάθε στιγμή και μου αρέσει!   Λοιπόν, εύχομαι σε κάθε μικρή ψυχούλα (γιατί κατά βάθος όλοι ψυχούλες είμαστε) να έχει τα ομορφότερα και πιο ζεστά Χριστούγεννα και πολύ πολύ γλυκές διακοπές!:)

ελ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

τα δικά σας τόξα!