14/12/10

Χριστουγεννιάτικες θεωρίες!

Και μόνο που σκέφτομαι πως σε λίγο καιρό θα γράφω στο απουσιολόγιο 2011 σκιάζομαι! Φτάνουν τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά! Όλα στολισμένα, χωρός, τραγούδι, δηλαδή η πιο όμορφη γιορτή του χρόνου! Κάθε Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά έχουμε τις ίδιες ακριβώς συνήθειες. Και όμως δεν καταντάει καθόλου βαρετό! Γιατί κάθε χρόνο αντιμετωπίζουμε αλλιώς τα Χριστούγεννα και έχουμε διαφορετικές προσδοκίες για τον καινούργιο χρόνο. Γιατί κάθε φορά μαθαίνουμε κάτι διαφορετικό. Λοιπον..ποιος ήξερε οτι ο Αγ.Βασίλης ζει στην Λαπωνία και έχει 7 νάνους;; Και όχι αυτό δεν είναι το παραμύθι της Χιονάτης..!

Και ήθελα να γράψω γράμμα στον Αγ.Βασίλη(δεν υπάρχει αμφιβολία για την ύπαρξη του, γιατί στον κόσμο μου υπάρχει!) για το τι επιθυμούσα για τα Χριστούγεννα. Μπορώ να πω, πως δεν ήξερα ακριβώς τι θέλω, aλλά άμα του έστελνα γράμμα νομίζω κάτι τέτοιο θα έγραφα:

Κύριε Άγ.Βασίλη

Πώς είναι η Βασίλαινα και οι επτά νάνοι; Εύχομαι όλοι να είναι καλά. Σου στέλνω για να σου πω τι θέλω για τα φετινά Χριστούγεννα. Δεν έχω κάποιο υλικό αγαθό ανάγκη, έχω όλα όσα μου χρειάζονται οπότε δεν θα σου ζητήσω παιχνίδια, κούκλες ή ρούχα. Θέλω ένα τεράστιο δώρο που ελπίζω να καταφέρεις να μου το φέρεις. Θέλω ειρήνη στον κόσμο. Θέλω να σταματίσουν οι πόλεμοι, να εξαφανιστούν όλοι οι κακοί άνθρωποι από τη γη. Θέλω να μοιράσεις καλοσύνη, χαρά, ευτυχία και υγεία σε όλο τον κόσμο. Θέλω το μίσος και η ζήλεια να πεθάνουν. Θέλω ευτυχισμένα Χριστούγεννα για όλα τα παιδια του κόσμου!
 Και ξέρω πως θέλω πολλά! Μα πότε δεν είναι αργά!

Κάπως έτσι είναι στον μαγικό μου κόσμο και είναι ωραία!
Με πολύύύύ αγάπη
Αντ.

**θα το έστελνα αλλά δεν ξέρω που ακριβώς μένει! Φαίνεται είναι μυστικό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

τα δικά σας τόξα!