7/4/11

Αποτοξίνωση!

Λοιπόν, όπως όλοι γνωρίζουμε το γνωστό σε όλους μας Facebook έχει γίνει τρόπος ζωής και μας έχει κάνει σχεδόν όλους να είμαστε εξαρτημένοι από αυτό! Πόσο μας σιχαίνομαι όμως όταν ένα σύστημα μας κάνει ό,τι θέλει! Και τέλος πάντως τι είναι το Facebook έτσι ώστε να μπορεί να ελέγχει τις ζωές μας και να έχει τόσο μεγάλη επιρροή πάνω μας! Και γιατί να μην μπορούμε να κάνουμε μια μέρα χωρίς αυτό!? Μα τι είναι πια το Facebook ας μου εξηγήσει κάποιος! Γιατί κι εγώ η ίδια δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει κι έχω πέσει "θύμα" αυτής της ιστοσελίδας! Και όμως, δεν πρόκειται να το αφήσω να περάσει έτσι αυτό! Έχω ήδη ξεκινήσει ένα μίνι τεστ αυτοσυγκράτησης κι έχω βάλει στοίχημα με τον ίδιο μου τον εαυτό να μην πατήσω "Σύνδεση" στο Facebook για μία εβδομάδα! Ναι, ναι κι όμως! Οφείλω να ομολογήσω πως στην αρχή είναι λίγο δύσκολο αλλά ο σκοπός αγιάζει τα μέσα! Ίσως να μην καταφέρω και τίποτα με αυτόν μου το στόχο...ίσως όμως να καταφέρω και πολλά!:) Παραδείγατος χάρη μετά από αυτή την εβδομάδα ίσως να μειώσω τις ώρες "καψίματος" και να αφοσιωθώ στις καινούριες μου δραστηριότητες! Αυτό το διάστημα λοιπόν, μακρυά από το Facebook ξεκίνησα γυμναστήριο! Έτσι για το γαμώτο! Για να κάνουμε κορμί (θανατηφόρο), και καλά,  όταν βγούμε στην παραλία! (Θα προσπαθήσω τουλάχιστον! ):Ρ Επίσης χωρίς το Facebook έχω περισσότερο χρόνο για να κάνω κάποιες εργασίες για το σχολείο (πράγμα το οποίο δεν συνήθιζα προηγουμένως), τις οποίες μάλιστα βρίσκω ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες! Λοιπόν, η ζωή χωρίς το Facebook θαρρώ πως είναι αρκετά πιο ενδιαφέρουσα και δημιουργική..μα ναι! Σίγουρα είναι! Λοιπόν πάω να ζήσω! :) Γειά σου αγαπητό Facebook! Σε βαρέθηκα! Καλώς ήρθες όμορφη ζωή μου! Σε αγαπάω! :)


Ελ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

τα δικά σας τόξα!