22/5/11

Just like a short story

Και παρα τις προσπαθειες να μεινω ξυπνια, εχω την εντυπωση πως δεν τα καταφερνω. Ματαιες προσπαθειες.. Νομιζα πως ημουν ξυπνια, αλλα για μια ακομα φορα ηταν η εικονικη πραγματικοτητα. Η εικονικη πραγματικοτητα που σαν μια αραχνη με εγκλοβιζει στα δυχτια της και δεν μπορω να ξεφυγω. Μα αυτη τη φορα τα πραγματα ηταν τοσο ξεκαθαρα. Η εξοδος ελαμπε με ενα μεγαλο exit, με φωσφοριζε γραμματα. Και παρ΄ολο που θα μπορουσα να βγω κατευθειαν εξω, εχοντας την ελευθερια μου, για μια στιγμη δυστασα. Σκεφτηκα την αραχνη. Ειχαμε γινει πολυ καλες φιλες τοσο καιρο. Ημασταν κολλητες. Μα ηταν πραγματικη κολλητη; Με κραταγε στα δυχτια της, ενω με ειχε αποκλεισμενη απο τον εξω κοσμο, με αποτελεσμα να ειναι το μονο ων που θα μπορουσα να κανω παρεα. Ημουν πραγματικα εγκλοβισμενη σε ενα κοσμο τοσο ασχημο. Αλλα δεν ειχα δει το ωραιο για να κανω συγκριση. Και φτανουμε στην στιγμη που ειμαι μπροστα απο την πορτα και αναρωτιεμαι αν πρεπει να βγω ή οχι. Ενα δακρυ παει να κυλησει, ομως προφταινω να το μαζεψω πριν μου μουσκεψει το μαγουλο. Και πρεπει να παρω μια αποφαση. Μια μεγαλη αποφαση. Αμα βγω εξω, θα πεταξω κατευθειαν την μακροχρονια φιλια μου με αυτην την αραχνη. Ναι, ισως να ειχαμε και καλες εμπειριες.. Αμα μεινω δεν ξερω τι θα γινει. Ομως δεν το εχω σκοπο. Δυστυχως ή ευτυχως ο καθενας διαλεγει το δρομο του και μετα απο σκεψη νομιζω πως το βελακι μου οδηγει προς την εξοδο. Οταν θα βγω ισως να μου ειναι λιγο δυσκολο να προσαρμοστω στο καινουργιο περιβαλλον, αλλά παντα μου αρεσαν οι εξερευνισεις οποτε δεν θα εχω προβλημα. Εκει εξω υπαρχουν ανθρωποι που με αγαπανε. Συγγνωμη αραχνη, αλλα δεν θα μεινω για την υπολοιπη αυτοκαταστροφη μου. Ισως να μου λυψεις, ισως οχι.....


**Μια ιστορια. Μια δικη μου ιστορια..της στιγμης. Τελικα οι ασχημες καταστασεις σε κανουν να σκεφτεσαι...ενα αντιο στην αραχνη, που δεν θα καταφερει ποτε να δει αυτη την αναρτηση. Δεν πειραζει..θα τα ουμε καποια μερα στον εξω κοσμο οταν θα εχεις βγει απο τα ιδια τα δυχτια σου που σε εμποδιζουν να καταλαβεις την διαφορα της επιτυχιας απο την αποτυχια..διαλεξες και εσυ το δρομο σου και προς χαρα μου δεν θα συμβαδισουμε μαζι.. :)

I'm free now

PC.EMA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

τα δικά σας τόξα!