27/6/11

Ονειρα που μενουν πισω..

Και αν αφησα καποια απο τα ονειρα μου πισω .. οφειλω μια συγγνωμη στους ανθρωπους που ηταν μεσα σε αυτα..
Ισως μια συγγνωμη να μην ειναι αρκετη αλλα μερικοι νιωθουν την αναγκη να την πουν!
Μα δεν ειναι μονο τα ονειρα που μενουν πισω.. ειναι και οι ανθρωποι που φευγουν μαζι με αυτα.
Ειναι ολες αυτες οι αναμνησεις που χαραζονται ανεξίτηλα στη μνημη σου και τις φερνεις νοσταλγικα στο νου.. μα δεν μπορεις να κανεις τιποτα για να τις φερεις πισω, να τις ξαναζησεις..
Και να τωρα, να που ειμαι παλι εδω, στην ιδια θεση, να θυμαμαι, να σκεφτομαι, ολα αυτα που χαθηκαν και ολα αυτα που θα χαθουν.. Ηρθε η ωρα να φυγω. Μονο εγω ξερω αυτη τη στιγμη ποσο δυσκολο μου ειναι να αποχωριστω ανθρωπους που αγαπω και δεν θελω να φυγω μακρυα τους.
Δεν λεω, λιγος ειναι ο καιρος.. ενα καλοκαιρι, θα περασει..
Μα οι ανθρωποι ξεχνανε, δεν εχουν το κουραγιο να περιμενουν.. και απομακρυνονται, δεν θυμουνται μετα.. Δεν θυμουνται την ιστορια σας.. οπως και εσυ θυμουνται πως ησουν απλα ενας "καποιος" στη ζωη τους.. Περασες.. Εφυγες..
Αυτο το καλοκαιρι υποσχομαι πως θα προσπαθησω να κρατησω επαφη.. Να μην αφησω κανεναν πισω! Τωρα πια ξερω ποιους ανθρωπους χρειαζομαι πραγματικα στη ζωη μου και για κανεναν λογο δεν θα τους αφηνα να χαθουν για μια γαμημενη αποσταση ενος καλοκαιριου! Εχω ονειρα μαζι σας μαγκες! Εχω δημιουργησει εναν ολοκληρο κοσμο μαζι σας! Και σας αγαπω :)
Ραντεβου λοιπον καθε βραδυ του δροσερου καλοκαιριου στα ονειρα μας :)
Σας λατρευω..

"Αυτο το καλοκαιρι καθε αστερι που πεφτει.. και μια ευχη"


-Ελ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

τα δικά σας τόξα!