26/6/11

Αγανακτισμένη ταξιδιώτρια του απεραντου γαλάζιου.

Ιτέα 2011.

Μια αποτυχία. Μια γενίκη αποτυχία για την ιστιοπλοοϊκή μου καριέρα. Όμως μια μεγάλη αποτυχία. Ήταν πανελλήνιο. Όχι ένα οποιοδήποτε πανελλήνιο. Ήταν το προτελευταίο μου πανελλήνιο.

Ένα βράδυ, μετά απο κουραστική μέρα αγώνα, με μια συναθλήτρια προσπαθούσαμε μάταια να βρούμε τα αίτια της αποτυχίας μας. Έτσι καταλήξαμε στο εξής συμπέρασμα: Όλα ήταν ένα μεγάλοοο ΣΑΜΠΟΤΑΖ! ..έφτεγε το σύμπαν που συνομοτούσε εναντίον μας από τον περσινό χρόνο. Δεν ήταν τυχαίο που έγιναν τρεις αγώνες στο ίδιο μέρος..στην κωλοιτέα! Και νόμιζαν πως αυτό α μου ρίξει την ψυχολογία, και όμως....  τα κατάφεραν(στιγμιαία!) Αρχίζοντας από ένα αργοπορημένο ταξίδι, με ένα ξενοδοχείο με απαισιότατο πρωινό, χωρίς βραδινό, ενώ κοιμηθήκα σε ράντζο, αφού είχε πιαστεί ο κώλος μου και ξυπνώντας με λανασμένο ρολόι, φαινόταν πως η ψυχολογία μου άρχισε να καταρρέει. Παρ' όλο τα απρόοπτα τηλεφωνήματα, τις ενοχλητικές συμπεριφορές και το γράψιμο..τις ατέλειωτες ώρες στην θάλασσα, τον ανύπαρχτο αέρα, τα τραβήγματα στις εκκινήσεις και τα απρόοπτα γεγονότα..

..είμαι εδώ! Πίσω στο γύθειο ανανεωμένη. Έχοντας μια καινούργια εμπειρία. Μπορεί η ιστιοπλοοικη αποτυχία να ήταν μεγάλη και να με τάραξε για τα καλά, ωστόσο έμαθα πως κάνεις δεν μπορεί να είναι τέλειος και να έχει μόνο επιτυχίες. Πέτυχα σε άλλα αυτή τη χρονιά και μου αρκεί. Και παρά τον ψυχικό πόνο που ήξερα από την αρχή πως θα έχω, η όλη διαδικασία άξιζε. Έμαθα να ακούω τους άλλους και όχι μόνο την πάρτη μου. Επίσης έμαθα να δένω ποδαριά(ποδόδεσμο! :ρ) και πως οι μύγες κολάνε απάνω μας όταν ετοιμάζεται βροχή! Ακόμα απέκτησα μια αδιάβροχη θήκη για το κινητό, μια καλή φίλη, ένα κάψιμο στην μάπα, μελανιές στα πόδια και..ακόμα περισσότερο μίσος για την Ιτέα.

Αυτοί ήταν οι αγώνες μου. Αμφιβάλλω αν ήταν αγώνες...μάλλον διακοπές! Πάντως το μόνο σίγουρο είναι πως κουράστηκα. Μου έλειψαν οι φίλες μου και τα καλοκαιρίνα ΄σχέδια΄μας... Ο μήνας των 'άποτελεσμάτων' έληξε, με γενικά ένα καλό αποτέλεσμα. Τώρα είμαι εντελώς ελεύθερη να
περάσουμε καλά! Ας..καλοκαιρίσουμεε! :ρ

Η αγανακτισμένη ταξιδιώτρια του απέραντου γαλάζιου, είναι έτοιμη για των τελευταίο της χρόνο με καινούργιες περιπέτειες..με προορισμό πανέμορφα λιμάνια, μετά απο εξαντλητικές προπονίσεις κάτω από τον καυτό ηλιο του καλοκαιριού!

**Αγαπαώ το όπτιμιστ, το σκάφος μου και την ιστιοπλοοια και θέλω ο τελευταίος μου χρόνος σε αυτό το σκάφος να είναι μαγικός και μοναδικός, με καλά αποτελέσματα και διαρκείς επιτυχίες!**

-Αντρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

τα δικά σας τόξα!