17/6/11

Αυτοπορτραίτο. (Γιατί μπορώ)

Είμαι η Ανδριάνα. Γεννήθηκα πριν 14 χρόνια περίπου. Ζω σε μια μικρή πόλη. Τόσο μικρή που ίσως να μην με χωράει. Μα, αυτό θα ήτνα ένα ψέμα. Είμαι 1,60 , μπορεί περισσότερο, μπορεί και όχι. Είμαι 44 κιλά αλλά, ίσως παρά κάτω, σε ένα άλλο πλανήτη. Είμαι ξανθιά. Τουλάχιστον όχι στο μυαλό. Έχω πράσινα μάτια στο φως. Αλλά ίσως όχι στο σκοτάδι. Είμαι αδερφή, παιδί , κόρη, έφηβη, φίλη, μαθήτρια, αθλήτρια, γειτόνισσα, οικολόγος, πρωταγωνίστρια. Είμαι πολλά. Μπορεί και ένα μηδενικό. Ίσως ταυτόχρονα και ένας αριθμός.

Είμαι η Ανδριάνα. Είμαι εγώ, εσύ, ο δίπλα σου και ο εαυτός μου. Είμαι 'ο αδερφος μου ο αρκούδος' ή 'η Αντρι', οπως θα έλεγε η Νεν. Είμαι φλαμίγκο, είμαι μπαρμπούνι, είμαι μπάρμπι, είμαι πρισκίπισσα, είμαι νούμερο, ίσως και καρνάβαλος. Είμαι η σκέψη σου. Είμαι όνειρο. Μπορεί και ο χειρότερος εφιάλτης. Μπορώ να είμαι ό,τι θέλω. Μπορώ να είμαι αυτός, εσύ, αυτοί. Είμαι ελεύθερη. Είμαι το εγώ μου. Το εγώ μου μπορεί να είναι μια εξαίρεση.

Αυτή είμαι εγώ. Πολλοί λένε πως με ξέρουν. Πολλοί με λένε αντικοινωνική.  Μπορώ να αμφιβάλλω. Γνωρίζω το εγώ μου καλύτερα από τον καθένα.  Μπορεί και όχι. Μιλάω σε όποιον θελω. Μιλάω σε όποιον χρειάζεται. Θα μπορούσα να γράψω πολλά για το εγώ μου. Ίσως όχι. Ξέρω την φωτεινή μου πλευρά. Υπάρχει και σκοτεινή. Μα ίσως κάνω λάθος. Δεν ξέρω... Ξέρω πολλά. Αλλά είναι λίγα μπροστά σε αυτά που θα μπορούσα να ξέρω. Θέλω να μάθω. Θέλω και άλλη γνώση. Θέλω να πετάξω. Θέλω να γίνω διάσημη και ευτυχισμένη. Θέλω να πάω ψηλά. Θέλω να βρω το δρόμο της επιτυχίας. Θέλω πολλά. Όμως θέλω ένα τίποτα, σε αυτά που θα μπορούσα να θέλω. Γιατί όλα είναι σχετικά. Τίποτα δεν είναι καθορισμένο. Τίποτα δεν είναι σίγουρο.

Είμαι η Ανδριάνα. Είμαι εδώ. Ίσως και όχι. Το μυαλό μου ταξιδεύει σε μέρη μακρινά. Είμαι μπροστά από ένα υπολογιστή. Είμαι κουρασμένη. Θέλω να κοιμηθώ. Μα, ο ύπνος είναι χάσιμο χρόνου. Είμαι αγχωμένη. Κι όμως χαρούμενη. Είναι καλοκαίρι. Έχουμε διακοπές. Μπορώ να κάνω τα πάντα και ενα τίποτα. Πρέπει να περάσει αυτή η εβδομάδα. Είναι κρίσιμη εβδομάδα. Το σκέφτομαι και αγχώνομαι, όμως δεν πρέπει. Θα περάσω καλά. Θα κάνω αυτό που αγαπώ. Θα κάνω ιστιοπλοοϊα.
Είμαι η Ανδριάνα. Τι μου αρέσει και τι όχι; Μου αρέσει...Δεν ξέρω τι μου αρέσει. Είναι τόσα πολλά. Είναι διάφορα. Μου αρέσουν τα πάντα. Θα μπορούσαν να μου αρέσουν τα πάντα, αν με βοηθούσες. Έχω πολλές δραστηριότητες. Και όμως δεν είναι πολλές σε σχέση με αυτές που θα μπορούσα να είχα, κατοικώντας σε ένα άλλο τόπο.

Είμαι ξεροκέφαλη, αναποφάσιστη, αφηρημένη, περίεργη, πεισματάρα, αντικειμενική, ρεαλίστρια, ντροπαλή και φοβητσιάρα και πολλά ακόμα. Είμαι αχαρακτήριστη μερικές φορές. Μπορεί να είμαι χαζή, μπορεί να είμαι έξυπνη. Μπορείς να με κρίνεις. Θα ανταποδώσω, και η δική μου κριτική θα είναι πιο σκληρή. Ξέρω να κρίνω το εγω μου, άμα θέλω. Μπορώ να σε κάνω να νιώθεις άσχημα, μπορώ να σου προκαλέσω τύψεις. Όμως μπορώ να σε κάνω να αισθανθείς το πιο σημαντικό άνθρωπο στον κόσμο. Μην υπερεκτιμάς τις δυνάμεις μου..γιατί μπορώ.

 Είμαι το εγώ μου αυτό το περίεργο εγώ μου. Μπορώ να είμαι ό,τι  θέλεις, ό,τι μου ζητήσεις, μα ποτέ δεν θα σταματήσω να είμαι εγώ. Είμαι πολλά για κάποιους. Μπορεί να είναι λίγοι αυτοί οι 'κάποιοι', όμως ποιος ξέρει; Είμαι εδώ και θα συνεχίσω να είμαι εδώ. Υπάρχω χάρη σε αυτούς. Υπάρχουν χάρη σε μένα. Θα είμαι πάντα εδώ. Ίσως το 'πάντα' να είναι κάτι μεγάλο. Όμως ξέρω τον εαυτό μου, παρ΄ όλο που δεν ξέρω όλα τα χαρακτηριστικά του.

Είμαι η Ανδριάνα. Νομίζω πως τελείωσα..Ίσως όμως, τώρα να ξεκίνησα. Ποιος ξέρει; Ποιος μπορεί να ξέρει; Μόνο αυτός που με ξέρει καλά. Μάλλον ο εαυτός μου.

Γιατί μπορώ..

-Αντρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

τα δικά σας τόξα!