14/7/11

Τα μυστήρια της ζωής..

Ερωτήσεις, ερωτήσεις, ερωτήσεις....Εδώ και 13 χρόνια εξερευνούσα τον κόσμο μέσα από τις ερωτήσεις. Ερωτήσεις για την αστρονομία, για το περιβάλλον, για την εκπαίδευση, για τις τέχνες.. Μέσα από αυτές τις προτάσεις με τα ερωτηματικά μπορούσα να λύσω τους κόμπους στο κεφάλι μου. Με αυτό τον τρόπο, άνοιγα τους ορίζοντες μου και διψούσα όλο και περισσότερο για γνώση..

Όμως μαζί με την εξέλιξη μου, βρήκα ένα καινούργιο είδος ερωτήσεων. Αρχικά φαινόνταν πολύ απλές ερωτήσεις. Ερωτήσεις της καθημερινότητας. Έτσι ρώτησα, για να λύσω αυτές της απλές απορίες μου. Κανείς δεν φάνηκε να μπορεί να μου απαντήσει. Ψέματα. Όλοι είχαν μια απάντηση. Απλά δεν ήταν η απάντηση στα ερωτήματα που έθετα εγώ.

Δεν το έβαλα κάτω. Ρώτησα και άλλους και άλλους.. Μα κανείς δεν φαινόταν πρόθυμος να βρει την σωστή απάντηση. Ούτε καν ο ίδιος μου ο εαυτός. Με αυτό τον τρόπο, τα ερωτηματίκα στο κεφάλι μου άρχισαν να παίρνουν μεγάλες διαστάσεις, δημιουργώντας τα τεράστια ΓΙΑΤΙ..

Συνέχισα να εμβαθύνω στα θέματα που με απασχολούσαν, προσπαθώντας να απαντήσω στα ΓΙΑΤΙ μου. Το μόνο που κατάφερα ήταν να δημιουργήσω ακόμα περισσοτερες απορίες, τυρανίζοντας τον εγγέφαλο μου. Μιας και ήμουν σίγουρη πως έπρεπε να υπάρχουν απαντήσεις σε αυτές τις αλλόκοτες συμπεριφορές των κοντινών μου ανθρώπων, συνειδητοποίησα πως δεν ήταν δυνατόν οι απαντήσεις να βρίσκονται στο δικό μου κεφάλι..

Εγώ ήμουν αυτή που αντιδρούσε στις περίεργιες ενέργειες τους, οπότε οι απαντήσεις βρίσκονταν στα δικά τους κεφάλια. Το μόνο που είχα να κάνω ήταν να ρωτήσω τους ίδιους. Μα φυσικά δεν ήταν τόσο εύκολο όσο ακούγεται, αφού δεν δέχτηκαν να απαντήσουν στις ερωτήσεις μου, πετώντας μου φτηνές δικαιολογίες για τις ενέργειες τους...

Και είμαι εδώ, σκεπτόμενη για μία ακόμα φορά την όλη κατάσταση. Είμαι σίγουρη πως μου έκρυψαν την αλήθεια. Την μοναδική αλήθεια που μόνο οι ίδιοι θα μπορούσαν να γνώριζαν. ¨Ετσι αφού μου πέταξαν τις φτηνές απαντήσεις, κλειδωσαν αυτόματα τις απορίες μου. Παρ΄όλα αυτά δεν είμαι σίγουρη αν οι ίδιοι μπορούν να αιτιολογήσουν τις συμπεριφορές τους. Το μόνο σίγουρο είναι πως είμαστε ολοι υπεύθυνοι για τις πράξεις και τις επιλογές μας, όπως και αυτοί για τις δικες τους. Ίσως να συνεχίσω να σκοτώνω το χρόνο μου προσπαθώντας να απαντήσω στις κλειδωμένες μου ερωτήσεις..αλλά ποιος ξέρει; ποιος μπορεί να ξέρει; Ίσως κάποιος μετά το ανάγνωσμα αυτής της ανάρτησης να έρθει με τις απαντήσεις στα χέρια, με την θέληση να δώσει εξηγήσεις στηριζόμενες στην αλήθεια για όλες τις ενέργειες του..

Έτσι απογοητευμένη για τις αναπάντητες ερωτήσεις μου, αποθηκεύω την ανάρτηση, σκεπτόμενη πως θα πρέπει να μεταονομαστεί σε: Τα άλυτα μυστήρια της ζωής. ..μα ποιος ξέρει; ποιος μπορεί να ξέρει; Ίσως κάποιος....

*Το μόνο που ζητάω είναι μια καθαρή εξήγηση*

-Άντρι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

τα δικά σας τόξα!