29/8/11

Ξέρω ένα μέρος που δε μοιάζει με κανένα..


Τα πράγματα είναι αλλιώς όταν τα βλέπεις από άλλη μεριά..
Ίσως από την απέναντι μεριά..
Ναι, σίγουρα είναι αλλιώς..
Εδώ όλα είναι ήρεμα, εδώ κανείς δεν με ενοχλεί... εδώ θα ήθελα να ήμουν μαζί σου..
Μα εσύ δυστυχώς είσαι στην απέναντι πλευρά.. και απ' ότι φαίνεται εκεί θα μείνεις για πάντα!
Δεν θα δεις την ομορφιά αυτού του κόσμου, της γης που πατάω εγώ..
Δεν θα μάθεις τη μαγεία που κρύβει αυτό το μέρος..
Τα πράγματα είναι διαφορετικά από εδώ.
Είναι ήρεμα, κανείς δεν με ενοχλεί..
Άκου τα τζιτζίκια πως κελαηδούν..
Τι? Δεν μπορείς να τα ακούσεις? Μα φυσικά και δεν μπορείς! ...Αφού είσαι στην απέναντι πλευρά.
Εγώ όμως τα ακούω! Έχω αυτό το προνόμιο, αυτή την πολυτέλεια.
Αντίο μάγκα μου, λυπάμαι για σένα.. που ποτέ δεν θα μάθεις πως είναι από εδώ...




-Ελ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

τα δικά σας τόξα!