18/11/12

Καιρός μπροστά να προχωρώ.



Σε αναζητώ..

Μέσα από το παράθυρο κοιτώ,
τους τέσσερις τοίχους ρωτώ,
τα ίχνη σου παρατηρώ, 
ψάχνοντας να βρω,
ένα σημάδι, που θα μου δείξει το δρόμο το σωστό, τον ποθητό, που έχω χάσει για καιρό..

Κοντά σου θέλω να βρεθώ.

Σε αναζητώ..

Το δωμάτιο φαίνεται κενό,
ένα μέρος σκοτεινό,
τι και αν είμαι μέσα εγώ,
τα φαντάσματα παίζουν κρυφτό,
οι σκιές χορεύουν τανγκό,
για την ημέρα των Νεκρών, 
ελπίζω να μην έχουν λόγο σοβαρό.

Το δάσος μοιάζει τρομακτικό,
σαν έναν εφιάλτη τρομερό,
ένα παραμύθι θλιβερό,
από αυτά που 'χουν τέλος κακό..







                                                                                           Σε αναζητώ..

σε ένα τόπο μαγικό,
ένα δέντρο μοιάζει σαν οκτώ,
ακούω των ήχο των καναρινιών,
ξέρω πως είσαι κάπου εδώ,
περίπατο κάνεις μακρινό,
δεν θέλω το τέλος αυτό,
γύρνα σε μένα, εκλιπαρώ..









Και περπατώ και περπατώ

Σε συναντώ!
(θα τρελαθώ)

Σε ακολουθώ,
μα σταματώ,
συγγνώμη φως μου,
ο δρόμος είναι αδιέξοδο..
















                                                                           

Περίμενε!
Αν ποτέ ήσουν εδώ,
ξέχασα να σου πω πως σ' αγαπώ,
στην καρδιά μου έχεις μέρος ξεχωριστό. 
                                                          
Μα είναι αργά, εγώ είμαι αυτή που αποχωρώ, συγγνώμη μπορεί να ανυπομονώ,
αλλά μου έμαθαν να προχωρώ..

Βότσαλα πίσω μου πετώ,
αν θες, εγώ θα είμαι εδώ..


























*γιατί απλά μπορώ
Άντρι.

2 σχόλια:

τα δικά σας τόξα!