5/2/13

Did it!

Είναι το αίσθημα της ικανοποίησης, όταν ανοίγω εκείνη την ατελείωτη λίστα με τους στόχους μου και βάζω ένα τικ στο νούμερο 68.
Να, είναι που κατάφερα να μαζέψω 1000+ καπάκια (από εκείνα που βλέπουμε διάσπαρτα στους δρόμους και τα προσπερνάμε χωρίς να τους δίνουμε σημασία)
για κάποιον,
έναν άγνωστο,
ένα συνάνθρωπο μου!
(χωρίς κανένα προσωπικό όφελος, παρά την ψυχική ευχαρίστηση)

Είναι που δεν τα κατάφερα μόνη μου. Έπεισα τους γύρω μου για τον στόχο μου και αυτοί λόγω της επιμονής μου, πίστεψαν σε μένα, σε αυτό που έκανα, είτε το έβρισκαν σημαντικό, είτε όχι.
Χωρίς την βοήθεια τους, δεν θα κατάφερνα τίποτα.

Είναι αυτές οι μικρές, καθημερινές κινήσεις που θα γλυκάνουν τούτο τον κόσμο και θα τον κάνουν πιο δίκαιο, πιο προσιτό και φιλόξενο για όλους μας...=)
Άντρι.


4 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρίσκω στον όμορφο και πολύχρωμο χώρο σου! (λατρεύω το χρώμα)
    Το έχω κάνει και γω αυτό πριν από 2 χρόνια...πραγματικά είναι πολύ όμορφη η αίσθηση αυτής της ανακούφισης ότι τα κατάφερες να βοηθήσεις κάποιον που'χει ανάγκη!
    Να'σαι καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες λιακάδα! (αναρωτιέμαι ποιος δεν αγαπάει τα χρώματα!;)
      Ακριβώς αυτό που λες. Όμως το θέμα είναι να γίνει μια καλή συνήθεια. Η μία φορά δεν αρκεί. Τώρα απλά συνεχίζουμε..
      Σε ευχαριστώ!:)

      Διαγραφή
  2. πανέμορφα τα χρώματα..
    πρέπει να νιώθεις γαλήνη..
    αφέθηκα μαζί σου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν όλα μπαίνουν σε μια τάξη, η αρμονία με αγκαλιάζει και μπορώ να προσφέρω κάτι όμορφο=)
    *Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

τα δικά σας τόξα!